標籤

2013年12月19日星期四

Lonely Christmas (夢與痴)



聖誕節。。。

偶然看見此景象。。。

Lonley Christmas。。。

代表我心。。。


可否給我一個緊緊的擁抱

除去那孤寂的落寞感 




11 則留言:

  1. 咁啱我用紅色絲帶扎起咗枝仔,
    今晚送過去俾妳抱啦!聖誕快樂呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈。。。。。。

      刪除
    2. Vincent, 方便的話,扎埋我送過去..........。蔚藍!唔准退貨架! Wakaka........

      刪除
    3. 翔流。。。
      Vincent 一定方便架。。。
      佢扎起我嘅同時順便扎埋你之嘛。。。
      相信佢真係會好鬼願意咁做囉。。。
      不過。。。
      Vincent 你記住呀。。。
      翔流唔可以用紅色絲帶架吓。。。
      佢只可以用金色絲帶咋吓。。。

      刪除
    4. 蔚藍,翔兄自動送上門,快啲帶佢去天台睇金魚啦!
      枝仔,翔兄係我哋鑽石級會員,我識做架啦!

      刪除
    5. why.....唔可以用紅色絲帶。。。只可以用金色絲帶咋吓。。。

      刪除
    6. 又 Why....鑽石級會員.....

      刪除
  2. 紅色絲帶係我專用架嘛。。。

    回覆刪除
  3. 窩在這裡看書,閒情地渡過節日也很不錯啊!

    回覆刪除